Spletni nakup

Postopek spletnega nakupa

Kako opravim nakup?

Za vašo lažjo orientacijo in enostaven nakup smo pripravili navodila kako nakupovati v naši spletni trgovini.

I. Iskanje artiklov

Če želite poiskati določen izdelek, lahko to storite na dva načina:

  • V zgornjem vrstici nad orodno vrstico MENI boste našli povečevalno okno »Iskanje…«, kamor napišete vrsto izdelka, ki ga želite iskati (npr. »voziček«) ali pa konkretno ime izdelka (npr. »Voziček Nuna Demi Grow«). Prikaže se eden ali več izdelkov, ki sovpadajo z vnesenim geslom.
  • V zgornjem meniju izberete glavno kategorijo artiklov, za katere se zanimate (npr. »vozički«, »avtosedeži«, »potepanje«), in nato izbor še bolj omejite po danih podkategorijah (npr. »znamki«, »ceni« itd.). Pokazali se vam bodo vsi izdelki v izbrani kategoriji.

II. Izbor izdelka

S klikom na fotografijo izdelka se vam odpre predstavitvena stran izdelka z vsemi podrobnejšimi informacijami o izdelku. Nato pritisnete gumb »Dodaj v košarico« in artikel bo prestavljen v nakupovalno košarico. Zdaj lahko nadaljujete z nakupom drugih izdelkov ali pa preidete v košarico za dokončanje nakupa. Vaše stanje v košarici lahko kadarkoli preverite s klikom na nakupovalno košarico v desnem zgornjem kotu nad orodno vrstico. S klikom na »Zaključek nakupa« boste preusmerjeni na stran kjer izpolnite svoje kontaktne podatke in vse potrebno za zaključek in oddajo vašega naročila.

III. Izpolnite svoje kontaktne podatke

V prvem koraku v »Zaključku nakupa« izpolnite svoje kontaktne podatke za plačilo in podatke o naslovu za pošiljanje. Tukaj lahko tudi odkljukate možnost registracije za kasnejšo uporabo in se prijavite na naše e-novice. Naslov za račun in naslov za dostavo se lahko razlikujeta, prav tako lahko vnesete podatke o podjetju, če želite račun na le tega.

IV. Izberite način dostave

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko izberete možnost dostave na domači naslov, katero vam dostavimo z dostavno službo GLS oz. Pošto Slovenije 

V. Izberite način plačila

Na izbiro imate plačilo po predračunu, po povzetju, preko sistema PayPal ali s kreditnimi karticami Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če vaša plačilna kartica Maestro to omogoča).

VI. Vnesite kodo za popust ali komentar

Vnesete lahko aktualno kodo za popust ter pustite komentar vezan na vaše naročilo.

VII. Pregled nakupa in oddaja naročila

Ko izpolnite vse podatke, vse še enkrat pozorno preglejte in pritisnite na črni gumb »ODDAJ NAROČILO«. O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova, ki ste ga vnesli pri registraciji.

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost, kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti. To so:

  • Kot registrirana stranka, boste v prihodnosti hitreje in lažje izbirali. Vaš naslov bo shranjen, tako da vam ga ne bo treba ponovno vnesti, ko boste oddali novo naročilo.
  • Kot registrirani stranki vam omogočamo ogled kratkega povzetka vseh vaših naročil in njihove lokacije. Na ta način lahko preverite, ali je bilo vaše plačilo prejeto, odposlano …
  • Ob prijavi se boste lahko z enim klikom prijavili na e-novice, v katerih vas bomo obveščali o trenutnih ponudbah, akcijah in ostalih pomembnih obvestilih.

Kako se lahko registriram?

Klikni na povezavo »Moj račun« nad menijsko vrstico, kjer se lahko prijavite ali ustvarite svoj uporabniški račun. Vpišite svoj e-poštni naslov in geslo (s tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem) in kliknite »Prijava«. In vaš račun je pripravljen!

Kam vpišem kodo za popust?

Promocijsko kodo lahko vpišete v »Košarici« ali v »Zaključku naročila«. Promocijska koda je koda, ki jo navadno posredujemo preko e-pošte, letakov in družbenih omrežij. V primeru, da ste zasledili našo promocijsko kodo, jo lahko uporabite v naši spletni trgovini na naslednji način. Ko izberete svoje izdelke, jih vnesete v košarico. V nakupovalni košarici vnesete svojo kodo v okno »Promocijska koda«. Po vnosu kode izberite »UPORABI« in vaš popust bo avtomatično obračunan. Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je potrebno do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). Koda ne velja na posebej označene izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil. 

Plačila in računi

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Moja naročila«.

Kako lahko plačam naročilo?

V spletni prodajalni in prodajalni Mali zakladi so omogočeni naslednji načini plačila. 

  • Plačilo po povzetju*z gotovino ali kartico ob prevzemu. Za plačilo po povzetju se vam zaračuna dodaten strošek v višini 2,0 EUR – t.i. »Strošek plačila«, in sicer zaradi storitve »odkupnina« in/ali provizije, ki nam jo zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu**na poslovni račun ponudnika Vivano d.o.o. Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, odprt pri ADDIKO BANK d.d., IBAN: SI56 3300 0001 0010 391 SWIFT/BIC: HAABSI22
  • Plačilo s plačilnimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
  • Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). 
  • Plačilo z VALÚ Moneta. Več informacij najdete TUKAJ.
  • Plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami ob prevzemu v ponudnikovi trgovini Mali zakladi v Prodajni galeriji Diamant BTC na naslovu Italijanska ulica 8, Ljubljana.

Kako vem, da je nakupovanje varno?

Spletna trgovina Mali zakladi uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Opravil sem nakup, zakaj nisem prejel potrditvenega e-maila?

Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato prosim to preverite, v kolikor ga ne najdete, je možnost tudi, da ste vpisali napačen e-mail. Vedno pa nas lahko kontaktirate preko e-maila [email protected] ali telefonske številke 051 660 626.

Izbral sem plačilo po predračunu vendar predračuna na e-mail nisem prejel, kaj naredim?

V potrditvenem e-mailu imate vse podatke, v kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu, za sklic uporabite samo številko naročila. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.

Plačal sem po predračunu. Ali vam moram poslati kopijo vplačila?

Ne, naročeno vam lahko pošljemo, ko prejmemo nakazilo na naš TRR. Nakazila preverimo večkrat dnevno, nazadnje ob 12:00, kasneje se promet v elektronski banki za tisti dan ne ažurira več. Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko pošte pa lahko nakazilo prispe na naš TRR šele naslednji dan.

Kaj pa, če se premislim glede nakupa?

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte [email protected] ali telefona 051 660 626.

V primeru, da je plačana pošiljka že odposlana in jo kasneje zavrnete, nastanejo stroški dostave, ki pa so vaša terjatev. To pomeni, da plačate strošek poštnine. Več informacij o odstopu od pogodbe si lahko ogledate TUKAJ.

Ne uspem dokončati naročila. Kaj lahko storim?

Če imate težave pri naročanju nam to prosim sporočite na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 051 660 626, z veseljem vam bomo pomagali in čim hitreje poizkusili odpraviti težavo.

Želim naročiti preko telefona. Katero številko naj pokličem?

Za naročila po telefonu smo dosegljivi od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 na 051 660 626.

Opravil sem nakup in kasneje je artikel dobil akcisijko ceno. Mi lahko upoštevate akcijsko ceno?

V primeru, da še niste opravili plačila ali v primeru, da neplačano naročilo še ni bilo odposlano vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim pišite nam na e-mail [email protected].

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V vašem profilu lahko določite naslovnika, kam naj paket prispe in plačnika (v tem primeru podjetje). Lahko pa v opombe ob naročilu samo pripišite, da želite originalni račun na podjetje, pripišite vse podatke, ki jih potrebujemo – ime in naslov podjetja ter davčno številko. Račun bo varno prispel v paketku. 

Dostava

Koliko stane poštnina za Slovenijo?

Cena dostave z dostavno službo GLS ali s Pošto Slovenija znaša 2,90 EUR. Izjema so paketi oz. izdelki, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo. Za te izjemne pošiljke je cena dostave 15 EUR ne glede na vrednost in se obračuna za: postelje, ležišča, omare, previjalne komode in drugo pohištvo, težja zunanja igrala (trampolini, gugalnice ipd.).

Pri izbiri plačila po povzetju s zaračuna še dodaten strošek plačila, ki znaša 2 EUR. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Ponudnik se sam odloči s katero dostavno službo bo poslal naročilo.

Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

V kolikšnem času prejmem naročeno blago?

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. 

V primeru, da izdelka ni na zalogi v našem centralnem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici.

Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni artikli dostavijo hkrati, razen v kolikor izrecno zahtevate drugače. V primeru, da (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne artikle iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želite naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se vam za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave, v kolikor izberete plačilo po povzetju pa se vam za vsako (ločeno) pošiljko obračuna tudi dodaten »Strošek plačila« za storitev oz. provizijo, ki jo ponudniku zaračuna dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS, ipd.).

V primeru, da bi prišlo do kakšne zamude vas o tem obvestimo preko e-maila.

Ali bom predhodno obveščen po telefonu o času dostave?

Pred dostavo prejmete e-mail in SMS, da je kurir prevzel paket in je na poti do vas. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklicali, da se dogovorite za prevzem. Če vas ni doma, bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem Parcel Shopu (paketni trgovini) čaka paket. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Ob prevzemu lahko paket plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico. Če plačate s kartico (z njo lahko plačate kurirju), bodo ob prevzemu dodatno zaračunali stroške bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za kar GLS kurir izda račun. Dostava poteka ob delovnih dneh, največkrat dopoldne, če paketa ne dvignete v 5 dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov. V primeru, da je paket odposlan s Pošto Slovenija, bo pakete dostavil krajevni poštar, v primeru, da vas ni doma vam bo pustil obvestilo o pošiljki, ki vas bo čakala na vaši pošti.

Pošiljate tudi mednarodno? Koliko stane poštnina?

Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma  2-10 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala ali kreditne kartice oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami. 

Dobavni rok je lahko daljši v državah s carinsko upravo.

Stroški dostave se obračunavajo glede na destinacijo in vrsto izdelka. Cene dostave z vključenim DDV-jem so navedene v spodnji tabeli.

Naslovna država

Pošiljka

Izjemne pošiljke
(ne glede na vrednost)

Slovenija

4,90 €

15,00

Hrvaška

4,90 €

30,00 €

Avstrija, Nemčija, Belgija, Nizozemska

9,90 €

20,00 €

Češka, Madžarska, Slovaška, Francija, UK, Irska, Poljska

15,90 €

40,00 €

Bolgarija, Švica, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino

20,00 €

50,00 €

Estonija, Španija, Bolgarija, Romunija, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugalska, Švedska, Grčija

30,00 €

80,00 €

* Izjemne pošiljke: postelje, ležišča, omare, previjalne komode in drugo pohištvo, težja zunanja igrala (trampolini, gugalnice ipd.).

Po nekaj dneh še nisem prejela paketa. Koga naj kontaktiram?

Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na [email protected] in pogledali bomo, kje se nahaja vaš pošiljka.

Moji pošiljki manjka izdelek, ki sem ga naročil/a. Koga naj kontaktiram?

Prosim pišite nam na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 051 660 626, manjkajoč izdelek vam bomo v najkrajšem možnem času poslali naknadno, stroške dostave krijemo mi.

Ali imate tudi fizično trgovino?

Naša butična trgovinica se nahaja v samem osrčju BTC City-ja v Prodajni galeriji Diamant. Najdete nas v 1. nadstropju, dostop pa je omogočen tudi z dvigalom.

Ali je možen osebni prevzem naročenega blaga?

Trenutno osebni prevzem naročenega blaga žal ni mogoč. Vse naročene izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli pri spletnem naročilu.

Vračilo blaga

Izdelki mi ne ustrezajo, kako jih lahko vrnem?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail [email protected] ali po telefonu na 051 660 626, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izpolnete Obrazec za odstop od pogodbe in ga pošljete po elektronski pošti na naslov [email protected] ali s priporočeno pošto na naslov Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ali pa ga osebno prinesete v prodajalno Mali zakladi, Diamant BTC, Italijanska ulica 8, 1000 Ljubljana.

Blago je nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo. Po vračilu blaga vam bomo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Lahko se odločite tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a nas morate o tem predhodno obvestiti. Izdelkov, narejenih po meri, po želji kupca, ni mogoče vrniti ali zamenjati, ravno tako ni mogoče vrniti personaliziranih oblačil (tisk z imenom otroka)!

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

Več o vrilih pa si lahko preberete TUKAJ.

Prejel sem poškodovan artikel, kaj sedaj?

Prosimo vas, da nam pošljete e-mail na [email protected], s čim več podatki o poškodovanem delu, da vam čimprej pošljemo novega in uredimo problem z dostavno službo. Nujno je potrebno poslati tudi sliko poškodovanega artikla. 

Uporabnik

V kakšen namen bodo uporabljeni moji osebni podatki?

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov v spletni trgovini Mali zakladi dovoljujete, da podjetje Vivano d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Podjetje Vivano d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Kako sem lahko obveščen o novostih?

Ponudbo osvežujemo dnevno. Če želite biti seznanjeni z novostmi, kliknite »Like« na naši Facebook strani ali kliknite »Follow« na našem Instagram profilu. S prijavo na naše e-novičke pa boste enkrat tedensko obveščeni o vseh novostih in popustih iz naše spletne trgovine malizakladi.si.

Pozabi sem uporabniško ime/geslo. Kako pridobim novo?

V zgornjem desnem kotu, nad menijsko vrstico kliknite na »Prijava«, nato pod obrazcem za vpis Uporabniškega imena in Gesla, kliknite »Ali ste pozabili vaše geslo?«. V polje vpišete vaš elektronski naslov in kliknite »Ponastavi geslo«, na e-mail naslov boste prejeli podatke za pridobitev novega gesla.

Imam idejo oz. komentar, mnenje o vaši spletni trgovini. Koga lahko kontaktiram?

Pišite nam na e-mail [email protected] in nam zaupajte svojo idejo, komentar ali mnenje! Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami.

Vprašanja, ki ga iščem ni na seznamu. Na koga se lahko obrnem?

Če odgovora niste našli, nas pišite na e-mail [email protected] ali nas kontaktirajte na 051 660 626 in z veseljem vam bomo pomagali.