Pogosta vprašanja

Mali zakladi - Pogosta vprašanja

 

1. Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Uporabnik lahko na Malizakladi.si izvede naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. 

Prednosti registracije: s prijavo na spletni strani si kupec ustvari svoj račun, preko katerega lahko ureja svoje podatke, naslove za dostavo, pregleduje statuse naročil in jim sledi.

2. Opravil/a sem nakup, zakaj nisem prejel/a potrditvenega e-maila?

Lahko se zgodi, da je potrditveni e-mail v nezaželeni pošti, zato vas prosimo, če lahko preverite ali je zašel tja. Če potrditvenega e-maila tudi tukaj ne najdete, je možno, da ste morda vpisali napačen e-mail naslov.

Vedno lepo vabljeni, da se nam v primeru težav oglasite preko e-maila na info@malizkladi.si ali nas pokličete na telefonsko številko +386 51 660 626.

3. Ali moram pri načinu plačila po predračunu po opravljenem plačilu posredovat potrdilo o plačilu?

Ne, potrdila o opravljenem plačilu ni potrebno pošiljati. Vaše naročilo bomo odposlali, ko bomo prejeli nakazilo na naš tekoči račun. Zagotavljamo ažurnost, saj nakazila preverjamo večkrat dnevno.

Običajno so nakazila na našem računu že v nekaj urah, če plačate preko e-banke ali na bančnem okencu.

4. Katere vrste plačila ponujate?

Plačilo po povzetju - z gotovino ali s kartico ob prevzemu. Za plačilo po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v višini 2,00 eur – t.i. »strošek plačila«, in sicer zaradi storitve »odkupnine« in/ali provizije, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba

Pačilo po ponudbi/predračunu - predračun kupec prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna.

Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal je eden izmed najbolj zanesljivih plačilnih sistemov na svetu.

Plačilo z VALÚ Moneto. Več informacij najdete tukaj.

Plačilo z gotovino ali s plačilnimi karticami ob prevzemu v ponudnikovi trgovini Mali zakladi, ki se nahaja v prodajni galeriji Diamant BTC, na naslovu Italijanska ulica 8, 1000 Ljubljana.

Plačilo s kreditnimi karticami Mastercard, Diners ali Visa.

Plačilo na obroke z Mastercard kartico v spletni in fizični trgovini in z Visa kartico v fizični trgovini.

Leanpay obročno odplačevanje v fizični trgovini Mali zakladi.

5. Ali Nudite možnost plačila na obroke?

Plačilo na obroke je mogoče z Mastercard kartico v spletni in fizični trgovini in z Visa kartico v fizični trgovini. Prav tako je v fizični trgovini Mali zakladi, v BTC-ju, v Ljubljani, mogoče skleniti Leanpay obročno odplačevanje.

6. Ali nudite možnost obročnega odplačevanja Leanpay in kako tovrstno plačevanje poteka?

Da, Leanpay obročno odplačevanje lahko sklenete v fizični trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana. Leanpay omogoča preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki je odobren v zgolj samo nekaj minutah. Leanpay omogoča enostaven način odplačevanja na do 24 obrokov. Informacije o odobritvi oziroma zavrnitvi prejmete v zgolj nekaj minutah, brez dodatne dokumentacije, brez obiska banke. Pregled nad obveznostmi in plačili lahko kadarkoli preverite na osebnem portalu Moj Leanpay (app.leanpay.si).

7. Ali lahko naročilo storniram?

V primeru, da izberete način plačila po povzetju (ob dostavi) in izdelek še ni bil odposlan, lahko naročilo brez težav prekličete, tako da nas v čim krajšem možnem času obvestite preko elektronske pošte na info@malizkladi.si ali s klicem na telefonsko številko +386 51 660 626. V primeru, da je pošiljka plačana in ni odposlana, vam na račun povrnemo znesek, ki ste ga plačali.

8. Koliko znaša dostava za Slovenijo?

Cena poštnine z dostavno službo GLS za pošiljanje znotraj Slovenije znaša 3,90 eur.

9. Kako hitro prejmem naročeno blago?

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva:

prejema plačila, ki ste ga opravili s plačilom po predračunu oziroma,

plačila preko PayPal-a,

oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

V primeru, da izdelek ni na zalogi v našem centralnem skladišču, se rok dobave celotnega naročila podaljša.  

10. Ali nudite možnost pošiljanja paketov v tujino?

Izdelke pošiljamo tudi v tujino. Dobavni rok za mednarodno pošiljanje v primeru, da je artikel na zalogi, je običajno 2-10 delovnih dni. V primeru, da izdelek ni na zalogi, se rok dobave podaljša.

Dobavni rok je lahko daljši v državah s carinsko upravo.

11. V katere države je možno pošiljanje paketov z vašimi izdelki?

V primeru, da na spodnjem seznamu ne najdete države, v katero želite poslati paket, nas lahko za dodatne informacije pokličete ali se nam oglasite preko e-maila na naslov info@malizakladi.si.

 

Naslovna država

Pošiljka

Izjemne pošiljke
(ne glede na vrednost)

Slovenija

3,90 €

15,00 €

Hrvaška

4,90 €

30,00 €

Avstrija, Nemčija, Belgija, Nizozemska

9,90 €

20,00 €

Češka, Madžarska, Slovaška, Francija, UK, Irska, Poljska

15,90 €

40,00 €

Bolgarija, Švica, Danska, Lihtenštajn, Luksemburg, San Marino

20,00 €

50,00 €

Estonija, Španija, Bolgarija, Romunija, Finska, Litva, Latvija, Monako, Norveška, Portugalska, Švedska, Grčija

30,00 €

80,00 €

 

12. Ali kupljene izdelke lahko vrnem?

Kupec lahko vrne nerabljeno in nepoškodovano blago ponudniku po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode.

Prosimo vas, da nas o vračilu blaga obvestite tudi preko e-maila in svoje podatke navedete tudi v poslanem paketu.

Preko e-maila je za vračilo potrebno izpolniti Obrazec za odstop od pogodbe, ki je na voljo na naši spletni strani.

13. Kdo poravna stroške vračila izdelkov?

Neposredne stroške vračila blaga poravna potrošnik.

14. Kakšen je postopek vračila kupnine?

Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in razen v primeru, če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

15. Koga naj kontaktiram če paketa nisem prejel/a?

Če v roku štirih (4) delovnih dni po oddanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@malizakladi.si in preverili bomo, kje se vaš paket nahaja.

16. Ali se popusti seštevajo?

Aktualni popusti in aktivne kode za popust se ne seštevajo z drugimi akcijami. Akcije nikoli ne veljajo na darilne bone in izdelke, ki so že znižani.

17. Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se obrnite na elektronski naslov reklamacije@malizakladi.si.

18. Preko katere dostavne službe dostavljate pakete?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (general logistics systems, logistične storitve,d.o.o.). Več o GLS si lahko preberete tukaj.

19. Kaj če nisem doma ob predvideni uri dostave?

Brez skrbi, dostavna služba vas bo o neuspeli dostavi obvestila in najverjetneje dostavila ponovno še isti dan ali pa se boste dogovorili za ponovno dostavo, ko boste dosegljivi.

V primeru, da veste, da ob predvidenem terminu dostave ne boste na naslov, kamor bo paket dostavljen, lahko paket preusmerite v vam najbližji paketomat.

Za preusmeritev pokličite na telefonsko številko dostavne službe GLS.

20. Prejem računa po e-poši

Kupec prejme račun na svoj elektronski naslov v postopku naročila in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

21. Kako deluje gumbe »Obvesti me«?

Pod izdelki, ki niso na zalogi najdete gumbek »Obvesti me o zalogi«. V okence, ki se nahaja nad gumbkom lahko vpišete vaš e-mail in se na tak način naročite na obveščanje o dobavi. Takoj, ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste prejeli obvestilo na vaš oddani e-mail naslov o ponovni dobavi izdelka.

22. Ali ponujate darilne bone?

Na voljo so darilni boni v različnih vrednostih; 10 eur, 20 eur, 50 eur in 100 eur. Darilni boni so veljavni 1 leto od nakupa. Darilne bone lahko kupite in vnovčite v spletni trgovini malizakladi.si ali v trgovini Mali zakladi, BTC Ljubljana.

23. Kaj je SuperCard kartica? Jo lahko koristim v vaši trgovini?

SuperCard vrednostna kartica je darilni bon, ki ga je mogoče uporabiti tudi na spletni strani malizakladi.si. SuperCard kartica je na voljo za koriščenje takoj po aktivaciji s kodo, ki je navedena na zadnji strani.

Vse kartice so zaščitene s S-pay tehnologijo, kar pomeni, da se kartice aktivirajo šele ob nakupu na blagajni ali ob aktivaciji pri SuperCard.

Veljavnost kartic je v primeru SuperCard programa 2 leti od dneva nakupa. Vrednost bona bo odšteta ob vpisu promocijske kode v košarici. Znesek nakupa mora biti višji od vrednosti bona.

Vse SuperCard vrednostne kartice lahko koristite v naši fizični trgovini, novejše serije kartic pa lahko vnovčite tudi v naši spletni trgovini.

Prosimo vas, da se nam pred spletnim nakupom, ki ga želite opraviti s SuperCard kartico, oglasite na info@malizakladi.si ali nas pokličete na našo telefonsko številko za informacije.

24. Ali v vaši trgovini nudite ugodnosti metnikom kartice Porsche Group?

Imetniki kartice Porsche Slovenija so upravičeni do posebnih ponudb, popustov in ugodnosti ter imajo možnost v primeru sklenjene kreditne pogodbe z družbo PORSCHE LEASING SLO d.o.o, uporabljati kartico tudi za uveljavljanje ugodnosti na spletni strani malizakladi.si.

Vsak mesec lahko uveljavijo popust na določene blagovne znamke s promocijsko kodo za člane.

Promocijsko kodo lahko uveljavijo le imetniki kartic ugodnosti: Volkswagen Card in Porsche Group Card.

Popust bo obračunan ob vpisu promocijske kode v košarici. Aktualni popusti se medsebojno ne seštevajo.

Imetniki kartic ugodnosti Volkswagen Card in Porsche Group Card lahko nakup z ugodnostjo opravijo v naši spletni in fizični trgovini.

 

 Za vsa dodatna vprašanja lahko nas pokličete ali pišete na: +386 51 660 626 ali info@malizakladi.si