Splošni pogoji poslovanja

Prosimo vas, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Mali zakladi, to pomeni in se šteje, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Mali zakladi. Ker kupca zavezujejo vsakokrat veljavni pogoji poslovanja (torej pogoji poslovanja, ki veljajo v času konkretnega nakupa), vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja Vivano d.o.o.

S spletno trgovino malizakladi.si upravlja družba Vivano d.o.o. (v nadaljevanju tudi: ponudnik)

Podatki ponudnika

Polno ime: VIVANO storitve in trgovina d.o.o.
Kratko ime: VIVANO d.o.o.
Naslov: Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, Slovenija
Transakcijski račun: SI56 3300 0001 0010 391, odprt pri Addiko Bank d.d.
Matična številka: 3542653000
ID za DDV: SI68477180
Zavezanec za DDV: DA
Paypal naslov: paypal@malizakladi.si
E-pošta: info@malizakladi.si
Telefon: +386 51 660 626


Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Ljubljani dne 12.5.2009, SRG vpisa 2009/12281.

Splošni pogoji spletne trgovine Mali zakladi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Mali zakladi je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Vivano d.o.o., v nadaljevanju imenovan tudi kot: ponudnik/prodajalec/trgovina/Mali zakladi/podjetje. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem oz. spletno stran, zlasti kupec v spletni trgovini.

Kupca oz. uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden ga zavezuje ponudba vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka, davčna števila, podatek o tem ali je zavezanec za DDV, transakcijski račun).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
  • Dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
  • Končno ceno blaga, ki mora biti jasno in nedvoumno določena in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza/dostave in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka (v kolikor je časovno omejen).
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
  • Pojasnila glede odgovornosti prodajalca za stvarne napake.
  • Podatki o morebitni obvezni ali prostovoljni garanciji in poprodajnih storitvah.
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Postopek registracije

Uporabnik lahko na Malizakladi.si izvede naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen (registriran) uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletni strani si kupec ustvari svoj račun, preko katerega lahko ureja svoje podatke, naslove za dostavo, pregleduje statuse naročil in jim sledi.

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Z registracijo na spletni strani ima uporabnik tudi lažji pregled nad svojimi nakupi.

Cene in stroški dostave

Vse cene na spletni strani so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je na spletni strani izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oz. dostave, ki se obračunajo dodatno.

O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so prikazani tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila.

Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh Splošnih pogojih.

V spletni trgovini so navedene cene kot redne cene in akcijske cene.

Redne cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Mali zakladi in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spremenijo brez posebnega predhodnega obvestila.

Akcijske cene veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Mali zakladi in imajo vnaprej določeno veljavnost. Akcijske cene so lahko določene za konkretne artikle, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene veljajo za količine običajne za gospodinjstva. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini Mali zakladi.

Vplačana sredstva po darilnih bonih se ne obrestujejo. Enako velja za plačilo po predračunu (predplačilo), vendar le če je predplačilo plačano v roku manj kot 3 delovne dni pred dnem, ko se opravi dobava. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je izrecno navedeno drugače.

Darilni boni

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Vivano d.o.o. proti plačilu izda v fizični obliki. Darilni boni Mali zakladi so na voljo v naslednjih vrednostih:10 EUR, 20 EUR, 50 EUR in 100 EUR. Darilni boni Mali zakladi v drugih vrednostih ne obstajajo in jih ni mogoče kupiti ali unovčiti.

Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Vivano d.o.o. pa ga je dolžan sprejeti kot obliko plačila za nakup preko spletne trgovine Mali zakladi ter v poslovalnici Mali zakladi v Prodajni galeriji Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila splošnih pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 2 leti od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Darilne bone Mali zakladi je možno kupiti v prodajalni Mali zakladi in na malizakladi.si (v slednjem primeru kupec darilni bon prejme po pošti). Vplačilo darilnih bonov je možno opraviti v prodajalni Mali zakladi z gotovino in plačilnimi/kreditnimi karticami ali preko spletnega nakupa v skladu s ponudbo plačilnih metod.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.

Obveznost podjetja Vivano d.o.o. iz darilnega bona preneha s tem, ko ga podjetje sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, ki so določeni v teh splošnih pogojih.

Imetnik darilnega bona lahko darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona. Nov imetnik s prenosom pravic iz darilnega bona pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

Po darilnem bonu ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati. V nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega. Vivano d.o.o. lahko zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona, če ugotovi, da je darilni bon ponarejen, popisan ali poškodovan, do stopnje, da se vsebine bona ne da razbrati ali manjka več kot 49 % površine celotnega bona. Še posebej črtna koda na darilnem bonu mora ostati nepoškodovana, sicer je darilni bon neveljaven in Vivano d.o.o. zavrne njegovo unovčitev.

Unovčitev darilnega bona v spletni trgovini malizakladi.si:

  • Kupec izbere blago, ki ga želi kupiti in ga doda v košarico. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljuje s klikom na gumb »Ogled košarice« ali »Zaključek nakupa«.
  • V rubriki »Darilne kartice« kupec v polje »Vnesite kodo darilne kartice« vpiše kodo darilnega bona oz. kartice in jo potrdi tako, da klikne na gumb »Uporabi«. Če kupec želi unovčiti več darilnih bonov, postopek enostavno ponovi.
  • Ko kupec vpiše kode iz prejšnje alineje, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
  • S klikom na »Zaključek nakupa« kupec vnese še osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila. Nato kupec odda spletno naročilo.

Znotraj enega spletnega naročila ponudnik kupcu omogoča sočasno uporabo več darilnih bonov. Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, bo ponudnik kupcu bone nadomestil z novimi darilnimi boni. Vse kar mora kupec storiti je, da ponudniku sporoči kode svojih darilnih bonov, ki zaradi preklica naročila dejansko niso bili vnovčeni in jih je potrebno nadomestiti.

Unovčitev darilnega bona v prodajalni Mali zakladi:

Imetnik darilnega bona v prodajalni predloži bon kot obliko plačila ob nakupu blaga. Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Mali zakladi. Aktivno kodo kupec najde na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine Mali zakladi ali v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc, do popustov. Koda za popust je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače.

Na ponudnikovi vstopni spletni strani se večkrat izvajajo različne akcijske ponudbe za katere praviloma velja, da v primeru popusta, ki je višji od 5%, le-ta ne velja na izdelke iz kategorij Pohištvo, Vozički, Otroški avtosedeži in Dodatna oprema za voziček ter ne velja na vse darilne bone. Kaj vse je izključeno iz akcijske ponudbe bo ponudnik ob vsakokratni ponudbi ustrezno in vidno označil.

Uporaba kode za popust:

  • Kupec izbere artikle, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. Vrednost naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko kupec konča z dodajanjem artiklov v košarico, v rubriki »Promocijska koda« kupec v polje »Vnesite kodo kupona« vpiše kodo za popust in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
  • Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
  • S klikom na »Zaključek nakupa«, kupec vnese osebne podatke in izbere način dostave, navede naslov za dostavo ter izbere način plačila.

Načini plačila

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju* z gotovino ali kartico ob prevzemu. Za plačilo po povzetju se kupcu zaračuna dodaten strošek v višini 2,00 EUR – t.i. »Strošek plačila«, in sicer zaradi storitve »odkupnina« in/ali provizije, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba. Dodaten strošek za plačilo po povzetju ni vključen v ceno izdelka in se obračuna dodatno. O navedenem strošku je kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška. Strošek plačila po povzetju je zaračunan in naveden tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu** na poslovni račun ponudnika Vivano d.o.o. Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana, odprt pri ADDIKO BANK d.d., IBAN: SI56 3300 0001 0010 391 SWIFT/BIC: HAABSI22. Kupec predračun prejme po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.
  • Plačilo s plačilnimi karticami poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).
  • Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.
  • Obročno plačilo preko sistema LeanPay. Več informacij najdete TUKAJ.
  • Plačilo z VALÚ Moneta. Več informacij najdete TUKAJ.
  • Plačilo z gotovino ali plačilnimi karticami ob prevzemu v ponudnikovi trgovini Mali zakladi v Prodajni galeriji Diamant BTC na naslovu Letališka cesta 5, Ljubljana. Naročilo kupec odda preko spleta in ga ob prevzemu plača z gotovino, plačilno kartico BA/Maestro, debetno Maestro ali debetno Visa electron kartico, kreditno kartico Mastercard, Diners ali Visa. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem v trgovini, kupec prejme obvestilo preko e-pošte/SMS sporočila. Kupec je dolžan blago prevzeti v trgovini roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti/SMS sporočilu. Rok za prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka navedenega roka kupec blaga ne prevzame, je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila/pogodbe.

V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. Paypal, obročno plačilo s kartico Diners Club, LeanPay, ipd.) kupcu lahko nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.

Pri naročilih s plačilom z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 € (oz. največ v znesku, ki ga določi vsakokrat veljavna zakonodaja). V ostalih primerih je priporočljivo izvesti plačilo s predhodnim nakazilom (po predračunu) ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.

*Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.).

**Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po ponudbi/predračunu.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
  • V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
  • Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.

Izdaja računa

Vivano d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta in v fizični trgovini (naslov butične trgovine: Mali zakladi, Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana). Kupec znesek celotnega naročila plača podjetju Vivano d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območje Republike Slovenije in v tujino, zlasti na območje držav članic EU. Paket vsebuje tudi natisnjen račun, ki ga sicer kupec prejme tudi na svoj elektronski naslov v postopku naročila, in sicer po tem, ko je kupoprodajna pogodba sklenjena. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, vezan na način plačila) ter obvestilo kupcu o pravici do odstopa od pogodbe.

Dostava naročila

Dostava na območju Republike Slovenije

Pri naročilu izdelka v spletni trgovini lahko kupec izbere eno izmed naslednjih možnosti dostave:

1. Dostava na domači naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

2. Osebni prevzem naročila v prodajalni Mali zakladi. V kolikor kupec naročilo prevzame v prodajalni Mali zakladi (Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana), kar izbere v procesu spletnega naročila, je prevzem naročila brezplačen. Ko je naročilo pripravljeno za prevzem v prodajalni Mali zakladi (Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana), ponudnik kupca o tem obvesti po elektronski pošti ali preko SMS sporočila. Kupec je dolžan blago prevzeti v trgovini v roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti/SMS sporočilu. Rok za prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka navedenega roka kupec blaga ne prevzame, je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila/pogodbe. V kolikor je kupec morebiti že plačal kupnino (predračun, kreditna kartica, Paypal, ipd.), bo prodajalec kupcu na njegov račun nemudoma vrnil že prejeta plačila, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od razveze pogodbe.

V kolikor iz različnih razlogov kupec naročila ne bo mogel prevzeti v roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti/SMS sporočilu oz. bo za prevzem potreboval daljši rok (npr. odsotnost, bolezen, ipd.), mora to sporočiti direktno v prodajalno ponudnika še pred iztekom roka za prevzem in se s ponudnikom ustrezno dogovoriti za določitev novega oz. dodatnega roka za prevzem.

Za artikle na zalogi pri ponudniku je dostavni rok znotraj Slovenije praviloma 2-5 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni artikli dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne artikle iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave, v kolikor izbere plačilo po povzetju pa se mu za vsako (ločeno) pošiljko obračuna tudi dodaten »Strošek plačila« za storitev oz. provizijo, ki jo ponudniku zaračuna dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS, ipd.).

Ponudnik pakete odpošilja vsak delovni dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode.

Dostava v tujino

Dostavo ponudnik vrši v večino evropskih držav, zlasti v države članice EU.

Za dostavo izven območja Republike Slovenije je na voljo le dostava na domači naslov kupca, ponudnik pa dostavo izvede preko pogodbenih partnerjev. Tudi v primeru dostave v tujino stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno.

O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in je odvisen od države v katero se dostavlja, od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko je naročilo oddano in se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.

Mednarodni dobavni rok za artikle na zalogi pri ponudniku je praviloma 2-10 delovnih dni od dneva prejetega plačila v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala ali kreditne kartice oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

V zvezi z ostalimi vprašanji dostave v tujino, ki niso izrecno drugače urejena, smiselno veljajo in se uporabljajo določila iz »Dostava na območju Republike Slovenije«.

Zaloga in dobavljivost blaga

Podatki o dobavljivosti (zalogi) izdelkov so prikazani v opisu vsakega artikla in pod nazivom artikla v košarici.

Naročeni izdelki se dostavijo v roku, navedenem v potrditvi naročila.

V primeru povečanega obsega naročil v času sezonskih znižanj in posebnih akcij objavljenih na spletni strani oz. v spletni trgovini Mali zakladi, se lahko rok dobave podaljša za do 7 delovnih dni, o čemer ponudnik kupca obvesti še pred oddajo naročila. V tem primeru ima kupec, v kolikor zanj daljši dobavni rok ni sprejemljiv, možnost, da odstopi od naročila (torej naročila sploh ne odda).

Ponudnik ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave do katerih pride iz razlogov na strani tretjih oseb, iz razlogov na katere ponudnik nima vpliva, jih ne more predvideti ali preprečiti, v primeru višje sile, stavke pri ponudniku, prevozniku, dobavitelju ali drugih relevantnih organov, v primeru zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. ovir pri uvozu artiklov, naravnih in drugih nesreč ali dogodkov, ki onemogočajo ali ovirajo dobavo in dostavo naročenih artiklov.

Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe

Postopek oddaje naročila

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah. Naročanje v spletni trgovini je varno in enostavno. Naročanje poteka v slovenskem jeziku.

Do nakupa v spletni trgovini Mali zakladi kupec pride v nekaj enostavnih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda nakupovalno košarico, vpiše svoje podatke za račun in dostavo, izbere način dostave in plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času ponudnik dostavi na izbrani naslov.

Kupec v spletni trgovini kupuje na način, da po želji izdelke dodaja (ali odvzema) v svojo »košarico«. S pomikom miške na »Košarica« se kupcu prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb Košarica si kupec lahko ogleda izdelke v košarici in skupni znesek naročila (brez cene dostave in morebitnih drugih stroškov, povezanih z načinom plačila).

Pri rubriki »Promocijska koda« kupec lahko v polje »Vnesite kodo kupona« vnese kodo za popust ali pri rubriki »Darilna kartica« v polje »Vnesite kodo darilne kartice« vnese kodo darilne kartice oz. bona in klikne UPORABI.

Pred zaključkom naročila s klikom na gumb »Zaključek nakupa« in prehodom na naslednji korak, lahko kupec naredi še končni pregled in po potrebi vnese morebitne spremembe naročila ali popravi napake pri vnosu, in sicer na način, da se vrne na podrobnosti oz. vsebino svoje košarice.

S klikom na »Zaključek nakupa«, se kupec pomakne na naslednji korak naročila. Najprej vpiše podatke plačnika (ime, priimek, naziv podjetja, če želi račun na podjetje, izbere državo, vpiše ulico, poštno številko, mesto, telefon in e-poštni naslov). Nato izbere ali želi dostavo na drugi naslov. Če tega ne želi, bodo izdelki dostavljeni na naslov, ki bo na računu. V polje Opombe naročila lahko kupec vpiše svoje opombe. Nato kupec izberete še način dostave in način plačila.

Še preden kupec lahko odda naročilo, je izrecno opozorjen, da je naročilo povezano z obveznostjo plačila in mora potrditi, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja ter da se strinja z njimi.

Nato kupec zaključi nakup s klikom na gumb »ODDAJ NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA«.

Kupcu je skozi celoten proces oddaje naročila, vse do koraka »ODDAJ NAROČILO Z OBVEZNOSTJO PLAČILA« omogočen pregled nad naročilom, prepoznavanje in poprava morebitnih napak.

V primeru, da kupec želi naročiti izdelke preko telefona lahko pokliče ponudnika na telefonsko številko 051 660 626, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 uro. Pri naročilu preko telefona bo ponudnik potreboval enake podatke kot pri naročilu preko spleta. Pri naročilu preko telefona lahko kupec izbere izključno plačilo po povzetju ali po predračunu. Naročilo preko e-maila ni mogoče.

Statusi nakupa

Potrditev prejema naročila in sklenitev kupoprodajne pogodbe – »Potrditev naročila«

Po oddaji naročila kupec prejme potrditev po elektronski pošti, da je ponudnik prejel njegovo naročilo. V istem obvestilu se nahaja tudi povzetek kupčevega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov. S tem se kupoprodajna pogodba šteje za sklenjeno.

Prijavljenemu oz. registriranemu uporabniku so na spletni strani Malizakladi.si, v t.i. »uporabniškem profilu« kupca, tudi sicer ves čas dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

O morebitni spremembi naročila oz. o morebitnem preklicu naročila, mora kupec najkasneje do trenutka, ko ponudnik kupca obvesti, da je »Naročilo oddano v dostavo« ali da je »Naročilo pripravljeno za prevzem« ponudnika obvestiti o spremembi/preklicu. Obvestilo iz prejšnjega stavka kupec ponudniku pošlje na e-mail naslov info@malizakladi.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa/naročila, ki je navedena v elektronskem sporočilu “Potrditev naročila ...”, ponudnika pa lahko pokliče tudi na telefonsko številko splošne pomoči 051 660 626.

Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času ponudnika, od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00, po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka. Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali mu napiše sporočilo na kontaktni e-naslov z namenom zagotavljanja točnosti dobave oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu. V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri ponudniku, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila (npr. s plačilom po predračunu).

Zavrnitev naročila

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika iz preteklih naročil, če je kupec v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne prodajalne, če kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe ali če je kupec ob odstopu od pogodbe vrnil poškodovano oz. uničeno blago ter ponudniku ni povrnil povzročene škode. Prav tako si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru da avtorizacija za izvršitev plačila s strani banke ni potrjena in zato plačilo ni možno ali pa v primeru da ponudnik s strani banke ali državnega organa prejme obvestilo o zlorabi bančne kartice, ki je bila uporabljena, ali o kakršni koli drugi zlorabi, ki narekuje preklic naročila.

V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »Naročilo zavrnjeno«.

Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko ponudnik prejme naročilo in kupcu potrdi prejem naročila z elektronskim sporočilom: »Potrditev naročila«.

Vsi kupci prejmejo v elektronskem sporočilu »Potrditev naročila« tudi povzetek konkretnega naročila na trajnem nosilcu podatkov, ki vsebuje vse podatke o naročilu, kot jih določa Zakon o varstvu potrošnikov, pri čemer navedeni dokument dejansko predstavlja potrdilo o sklenjeni kupoprodajni pogodbi in se lahko shrani ali pa natisne.

Kupoprodajna pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (prijavljen uporabnik).

Kupec (neprijavljen ali prijavljen uporabnik) lahko kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi z opravljenim naročilom in katero pošlje na elektronski naslov info@malizakladi.si; ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi. Pogodbe se na strani malizakladi.si sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Naročilo oddano v dostavo in naročilo pripravljeno za prevzem

Po potrditvi naročila in ko je naročeno blago izročeno v dostavo/pripravljeno za izročitev oz. osebni prevzem, kupec po elektronski pošti prejme obvestilo “Naročilo je bilo odpremljeno ...”, ali “Naročilo pripravljeno za osebni prevzem ...”. (odvisno od izbranega načina dostave).

Ko je naročilo predano dostavni službi, kupec lahko sledi paketu na povezavi, ki mu je poslana v elektronskem sporočilu.

Ko je naročilo pripravljeno za osebni prevzem, naročilo čaka v prodajalni 5 delovnih dni. Kupec je dolžan blago prevzeti v trgovini roku petih (5) delovnih dni od prejema obvestila po e-pošti ali SMS sporočilu. Rok za prevzem je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka navedenega roka kupec blaga ne prevzame, je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila/pogodbe. V kolikor je kupec morebiti že plačal kupnino (predračun, kreditna kartica, ipd.), bo prodajalec kupcu na njegov račun nemudoma vrnil že prejeta plačila, najkasneje v roku petih (5) delovnih dni od razveze pogodbe.

Kupec prejme za svoj nakup v spletni prodajalni račun v tiskani obliki, ki je priložen paketu oz. ga izda prodajalna Mali zakladi v primeru prevzema v poslovalnici.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

Brezplačno darilo

Do brezplačnega darila so upravičeni vsi, ki oddajo naročilo v vrednosti nad 100 EUR. Ponudnik si pridržuje pravico, da darilo izbere sam, menjave daril niso možne.

Obravnava poškodovanih pošiljk

Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe. V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail info@malizakladi.si ali po telefonu na številko 051 660 626.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec oz. potrošnik pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana do poteka zgoraj navedenega 14-dnevnega roka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo TUKAJ.

Kupec izpolni Obrazec za odstop od pogodbe (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga pošlje ponudniku po elektronski pošti na naslov reklamacije@malizakladi.si ali s priporočeno pošto na naslov Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ali pa ga osebno prinese v trgovino ponudnika Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.

Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe

Rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga začne teči od dneva, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad blagom. Če je predmet pogodbe več kosov blaga ali če je dostava sestavljena iz več pošiljk ali kosov, pa rok za odstop od pogodbe začne teči, ko kupec ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje kupec, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga ali nad zadnjo pošiljko.

Vračilo blaga

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči ponudniku ali osebi, ki jo ponudnik pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po tem, ko je ponudniku poslal obvestilo, da odstopa od pogodbe, razen če ponudnik kupcu ponudi, da sam prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje še pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec lahko vrne blago ponudniku:

  • po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode
  • osebno z oddajo izdelka v prodajalni Mali zakladi, Prodajna galerija Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Vračilo kupnine

Če kupec odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Omejitve in zahteve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec mora ponudniku blago vrniti nepoškodovano, nerabljeno (uporabljeno je lahko le v obsegu iz prejšnjega stavka) in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde.

Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe. Prav tako je zaželeno, da se izdelki vrnejo v originalni embalaži.

Odstop od pogodbe in možnost vračila, poleg ostalih primerov, ki so izrecno našteti v Zakonu o varstvu potrošnikov, ne velja za:

  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu hitro poteče rok uporabe,
  • za programsko opremo, avdio in video nosilce, če je kupec odprl varnostni pečat,
  • za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat,
  • za živilske izdelke, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov (npr. če je kupec izdelek po dostavi odprl),
  • za izdelke, narejene po naročilu (personalizirani izdelki ipd.) oz. za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
  • za blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo povezano z drugimi predmeti.

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna če:

  1. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  2. izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  3. izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.

Uveljavitev pravic iz naslova stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati eno od naslednjih možnosti: 1) da odpravi napako na blagu, 2) da mu vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, 3) da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali 4) da mu vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega stavka.

Če obstoj napake na blagu oz. izdelku ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih (8) dni, ugoditi kupčevi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu oz. izdelku sporen, pa mora prodajalec kupcu pisno odgovoriti na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu kupčeve zahteve.

Odgovornost prodajalca oz. ponudnika za stvarne napake ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa če nastanejo zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov (npr. popravil, predelave, odpiranja ohišja, razstavitve blaga oz. izdelka, …).

Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku se nahaja TUKAJ.

Kupec izpolni Obrazec za uveljavitev pravic potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja stvarno napako, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ali pa ga osebno prinese v trgovino ponudnika Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana. V primeru, da kupec o napaki prodajalca obvesti osebno, mu mora prodajalec o tem izdati potrdilo.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

Garancija

Kadar blago ali izdelek v garancijskem roku ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko kupec uveljavlja zahtevek iz naslova garancije.

Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje, ki ga najdete tu: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV10954) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec kupcu izročiti garancijski list z vsemi zakonsko predpisanimi podatki. Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko kupec uveljavlja tudi proti prodajalcu.

V garancijskem roku lahko kupec od dajalca garancije (in tudi prodajalca ali pooblaščenega servisa) zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali če napaka ni odpravljena v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali za zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

Kakšen je postopek uveljavljanje garancije

Kupec lahko v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo (lahko tudi z izpolnitvijo Obrazca, ki je priložen spodaj) od dajalca garancije zahteva odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek, kot garancijski in servisni list. Zaželeno je, da priloži tudi kopijo računa, v kolikor z njim razpolaga. Če je zahtevek kupca iz naslova garancije utemeljen, kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov, saj stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Če prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni serviser ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca (npr. nepravilna uporaba, mehanska poškodba, nedovoljen poseg v izdelek, ipd.), zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo kupcu poslal obrazloženo pisno obvestilo o zavrnitvi zahtevka ter kupca pozval, da naj v roku 8 dni osebno prevzame izdelek na naslovu prodajalca/proizvajalca/pooblaščenega serviserja. V kolikor kupec v roku 8 dni na navedenem naslovu izdelka ne prevzame ali pa v kolikor kupec izrecno izjavi, da želi, da se mu izdelek pošlje po pošti ali preko dostavne službe, bo prodajalec/proizvajalec/pooblaščeni serviser izdelek poslal kupcu po pošti ali dostavni službi na stroške kupca.

Obrazec za uveljavljanje pravic iz garancije najdete TUKAJ.

Kupec izpolni Obrazec za uveljavljanje pravic iz garancije (ali sam napiše izjavo z vsemi v obrazcu zahtevanimi podatki) in ga skupaj z izdelkom na katerem uveljavlja garancijo, pošlje ponudniku oz. prodajalcu s priporočeno pošto (ali pa z dostavno službo) na naslov prodajalca oz. ponudnika Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode ali pa ga osebno prinese v trgovino ponudnika Mali zakladi, Diamant BTC, Letališka cesta 5, 1000 Ljubljana.

Zahtevke iz naslova garancije kupec lahko uveljavlja tudi neposredno pri proizvajalcu ali pri pooblaščenem servisu.

Pravila nagradnih iger

Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec Vivano d.o.o., Cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.

Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.

Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.

Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.

Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v treh (3) delovnih dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.

Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.

Objava pravil nagradne igre: Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre.

Ponudnik si pridržuje pravico za posamezno nagradno igro določiti drugačna oz. dodatna pravila in pogoje nagradne igre, pri čemer bo v tem primeru ta posebna pravila javno objavil, morebitni udeleženec pa bo na jasen in nedvoumen način, še pred začetkom sodelovanja v nagradni igri, seznanjen s temi pravili in pogoji.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu prodajalec ne upošteva. V primeru plačila s kreditno kartico bo kupčeva kreditna kartica ob potrditvi naročila (torej ko bo skladno s splošnimi pogoji kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil kreditno kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naročilu, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.

Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani kupčeve banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri izdajatelj kreditne kartice kupcu izdaja račune.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik Vivano d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Politiki zasebnosti, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Trgovina Mali zakladi bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEPT in ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj Mali zakladi bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila Mali zakladi bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter druga oglasna sporočila ponudnika. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Mali zakladi in vse vsebine, objavljene na spletni strani ter v spletni trgovini (vključno s temi splošnimi pogoji, politiko zasebnosti, slikami, spletnim besedilom, opisi izdelkov, opisi blagovnih znak, proizvajalcev, tehnologij, objavami na blogu, ipd.) so last in avtorsko delo podjetja Vivano d.o.o. ali pa jih podjetje Vivano d.o.o. upravičeno lahko uporablja na ustrezni pravni podlagi, v kolikor gre za vsebine ali gradivo, ki so last oz. na katerem ima avtorske pravice tretja oseba. Prepovedana je uporaba in/ali kopiranje teh vsebin za potrebe in/ali v korist tretjih pravnih ali fizičnih oseb brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja podjetja Vivano d.o.o. ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.

Omejitev odgovornosti

Mali zakladi se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Prav tako se trudi s skrbnostjo dobrega strokovnjaka in gospodarja temeljito pregledati vsako naročilo in ga tudi izpolniti v celoti in popolno. Kljub povečani skrbnosti pa žal še vedno lahko pride do situacij, ki lahko vplivajo na izpolnitev obveznosti prodajalca, na katere pa prodajalec nima vpliva, jih ne more predvideti, niti preprečiti ter za katere posledično ni in ne more biti odgovoren. Sem sodi npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku. V kolikor pride do katere od zgoraj naštetih situacij ima ponudnik pravico do odstopa od pogodbe, pri čemer je kupca dolžan takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter kupcu tudi jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V slednjem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v roku petih (5) delovnih dni od odstopa od pogodbe vrnil vsa morebitna že prejeta plačila.

Slikovni material in grafika

Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani in si po svojih najboljših močeh prizadeva, da ni estetskih razlik med fotografijo in dejanskim izdelkom. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov (zlasti v posledici različne zmogljivosti oz. ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd.), kar pa ne vpliva na specifikacijo, opredelitev in standard izdelka. Morebitne minimalne (zlasti estetske) razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini ne predstavljajo stvarne napake izdelka.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Vivano d.o.o. ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev.

Mnenje o izdelku

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Pritožbe in reševanje sporov

Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval relevantno zakonodajo (zlasti Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči sporazumno rešitev morebitnega spora.

V primeru, da ima uporabnik spletne trgovine pripombo ali pritožbo (v nadaljevanju »pritožba«) na spletno trgovino, način komuniciranja ali poslovanja ponudnika, ipd., lahko ponudnika kontaktira na sledeče načine:

  • Pisno po pošti na naslov Vivano d.o.o., Medvoška cesta 3, 1215 Medvode (pod naslov se pripiše PRITOŽBA)
  • Pisno v elektronski obliki, na elektronski naslov reklamacije@malizakladi.si
  • S klicem na telefonsko številko 051 660 626

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh po prejemu pritožbe uporabniku potrdil, da je prejel pritožbo, v istem sporočilu pa bo kupcu sporočil predviden rok obravnave pritožbe (glede na kompleksnost primera, v odvisnosti od potrebe po opravi poizvedb, pridobitve dokazov, dodatnih informacij, ipd.) in ga vseskozi obveščal o poteku postopka reševanja pritožbe.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Vivano d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja je ponudnik na voljo preko e-maila info@malizakladi.si ali po telefonu na 051 660 626, od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00 uro.