Buki®

Buki® Čarobno dinozavrovo jajce

Jajca dinozavrov so se v časih njihovega življenja na zemlji valila precej dolgo, nekatera tudi do šest mesecev, preden so se iz njih izlegli majhni dinozavri. Pri blagovni znamki Buki® pa imajo za vas na voljo set, kjer se bo pred vašimi očmi v le nekaj urah iz jajca izlegel in hkrati zrasel dinozaver. Naj se akcija prične! Navodila za uporabo. Več o izdelku
Ni na zalogi
Ni na zalogi v trgovini BTC Diamant
€5,90
Najnižja prodajna cena v zadnjih 30 dnevih: €4,72
€5,90

Enostavno od jajčka do izvaljenega dinozavra

Pripravite si dovolj veliko posodo za jajce iz katere bo pokukal vaš novi prijatelj dinozaver. Le-ta naj ima dovolj velik premer, da boste vanjo lahko nalili pravo količino vode. Jajce položite v vodo za 24 – 48 ur in opazujte, kako se bo v tem času iz njega izlegel in zrasel vaš dinozaver.  Ustvarite lahko pravo pravcato zbirko, saj je na voljo več različnih vrst dinozavrov za zbiranje: triceratops, tiranozaver, brahiozaver, spinozaver, stegozaver in ankilozaver.

Enostavno od jajčka do izvaljenega dinozavra

Znanost, učenje in ustvarjalnost – vse to je Buki®

Čas je za ustvarjalnost, za učenje skozi igro, za znanstvene eksperimente, za modne kreacije in za odkrivanje sveta na zabaven način. Francoska blagovna znamka Buki® že 30 let izumlja in spremlja generacije otrok z zabavnimi, znanstvenimi, poučnimi in ustvarjalnimi igračami za mlajše in starejše otroke. Naj vas simpatična junaka Léo in Léa, ki se smejita z njihovih škatel, pospremita v čudovit svet raziskovanja in ustvarjanja skozi edinstvene sete eksperimentov, iger in ustvarjalnih pripomočkov, ki prispevajo k otrokovemu učenju skozi različne teme, kot so znanost, vesolje, živali, narava, moda ali gradbeništvo, spodbujajo učenje skozi igro in odkrivanje sveta ob zabavi. Igrivi seti Buki® bodo poskrbeli za čudovite skupne trenutke in zabavali prav vso družino.

Znanost, učenje in ustvarjalnost – vse to je Buki®
Tehnične podrobnosti

Uporaba:

• Veliko jajce za izleganje in rast dinozavra
  • Izdelek je primeren za otroke, starejše od 4 let

DINOS Dino Kit Dig:

• Set vsebuje: veliko jajce z dinozavrom
  • Barve in vsebina se lahko nekoliko razlikujejo od fotografije

Varnostna opozorila:

• Pred uporabo obvezno preberite navodila za uporabo, ki jih shranite
  • Izdelek ni primeren za malčke mlajše od 36 mesecev, saj vsebuje  majhne dele, ki jih radovedni malčki lahko pogoltnejo in predstavljajo nevarnost zadušitve

Testi in certifikati:

• Izdelki Buki® so testirani v neodvisnih laboratorijih in ustrezajo najnovejšim varnostnim standardom
Vključeno v ceno
  • DINOS Dino Magic Egg
Navodila za vzdrževanje
  • Sledite priloženim navodilom
Tehnične specifikacije
SKU D6G
Blagovna znamka Buki®
EAN 3700802103059
Predviden dobavni rok 4-6 tednov
Spol Fantek
Starost 4+ leta
Kolekcija Celoletna
Oddaj svoje mnenje o izdelku
Našli smo druge izdelke, ki vam bodo morda všeč!